Ambulantný rezervačný systém


Kartička pacienta vám bude vydaná v nemocnici.
Ak máte prihlasovacie údaje, prihláste sa do systému.

Často kladené otázky

Ako si môžem rezervovať termín?

Na to, aby ste si mohli rezervovať termín v našich ambulanciách, je nutné si vytvoriť účet na našom rezervačnom portáli.

Čo potrebujem na vytvorenie účtu na rezervačnom portáli?

Na to, aby ste si mohli vytvoriť účet na našom portáli je nutné mať funkčnú emailovú adresu, ktorá sa pri procese registrácie používa na aktiváciu vášho konta.

Kto si môže rezervovať termín?

Rezervačný portál GPN zatiaľ poskytuje možnosť rezervovať si termín iba pre svojich registrovaných príjmateľov zdravotnej starostlivosti. Rodné číslo sa vám podarí overiť iba v tomto prípade.

Pri registrácií portál vyžaduje moje rodné číslo. Je tento údaj povinný?

Rezervačný portál GPN vyžaduje rodné číslo klienta iba za účelom overenia registrácie príjmateľa zdravotnej starostlivosti v databáze PZS GPN. Rodné číslo portál nijakým spôsobom neukladá.

Vo svojom účte viem vytvárať prijímateľa zdravotnej starostlivosti. Čo to znamená?

Vytvorením vášho účtu na rezervačnom portáli GPN sa automaticky vytvára PZS totožný s klientom portálu. Klient portálu môže rezervovať na termín aj zverenú osobu a vytvoriť si vo svojej klientskej zóne profily týchto zverených osôb.

Môžem zmeniť svoje prihlasovacie údaje?

Áno, po prihlásení do klientskej zóny portálu môžete upraviť vaše údaje v sekcii Správa konta. Po stlačení tlačidla Upraviť údaje môžete vaše informácie zmeniť a uložiť stlačením tlačidla Odoslať údaje. Pri úprave vášho profilu je vyžadované zadanie vášho hesla.

Ako môžem zrušiť moju rezerváciu termínu?

Rezerváciu môžete zrušiť niekoľkými spôsobmi. Elektronicky môžete rezerváciu zrušiť kliknutím na linku zaslanú v maile o vytvorení rezervácie po zadaní kódu na zrušenie rezervácie. V klientskej sekcii môžete zrušiť svoj termín na podstránke Moje termíny stlačením tlačidla zrušiť rezerváciu. Elektronické zrušenie rezervácie nie je k dispozícií od 24h od plánovaného termínu. V tomto prípade je možné rezerváciu stále zrušiť telefonicky.

Rezervácia termínu nejde zrušiť a nemôžem prísť na rezervovaný termín. Čo teraz?

Pokiaľ rezervácia nejde zrušiť elektronicky presiahli ste časový interval, v ktorom je to dovolené (zvyčajne 24h). V tomto prípade treba bezodkladne kontaktovať ambulanciu alebo recepciu GPN a zrušiť termín telefonicky. Ak tak neurobíte, ďalšie rezervácie na portáli vám môžu byť zamedzené.

Zmeškal/a som svoj rezervovaný termín a portál mi neumožňuje vytvoriť ďalšiu rezerváciu. Čo mám robiť?

V prípade, že ste bez udania dôvodu nechali vypršať vašu rezerváciu, portál vám môže zamedziť možnosť vytvárať ďalšie rezervácie. Ak chcete znovu používať rezervačný portál, musíte kontaktovať recepciu GPN a požiadať ich o odblokovanie účtu.

Kto sa môže rezervovať?

Rezervovať prostredníctvom Portálu sa môžu jedine pacientky GPN s.r.o. ktoré už niekedy boli vyšetrené v našom zariadení. Pokiaľ ste ešte neboli vyšetrené v našom zariadení, tak rezerváciu termínu môžete uskutočniť telefonicky alebo osobne na našich recepciách.

Koľko rezervácii môžem prostredníctvom Portálu spraviť?

Používateľ je oprávnený mať v rovnakom čase objednané prostredníctvom Portálu maximálne 2 termíny vyšetrení na Používateľa, pričom každé z nich musí byť objednané v inej ambulancii.

Ktoré termíny je možné rezervovať prostredníctvom Portálu?

Nemocnica GPN s.r.o. si vyhradzuje právo zverejniť len časť svojich termínov na vyšetrenie cez Portál. Zvyšok termínov si môžete zarezervovať telefonicky alebo osobne na našich recepciách.